فروش اقساطی محصولات اسنوا در سال

فروش اقساطی اسنوا در سال 1401

فروش اقساطی محصولات اسنوا در سال 1401

شرکت اسنوا با در نظر گرفتن رفاه حال مردم و افزایش قدرت خرید آنها طرح جدیدی با نام طرح فروش اقساطی لوازم خانگی را آغاز کرده است که به خریداران محصولات اسنوا این امکان را می دهد تا با روش هایی که در ادامه اعلام می شود محصولات موردنظر خود را بصورت اقساطی خرید نمایند.

لذا برآن شدیم تا در ادامه انواع شرایط خرید اقساطی اعم از وام و خرید چکی را برای افزایش توانایی خرید مصرف کننده در سطوح مختلف تحت عنوان طرح خرید اعتباری محصولات اسنوا اعلام کنیم.

 

*مهم* شرایط فروش جدید محصولات اسنوا از 12 دی ماه تا اطلاع ثانوی

 

روش اول : دریافت وام از بانک مهر ایران 

  • بدون پیش پرداخت
  • بدون سپرده گذاری
  • کارمزد 4 درصد
  • بازپرداخت 18 ماهه
  • سقف مبلغ وام تا 50 میلیون تومان

 

بانک مهر ایران به عنوان یکی از بانک های همکار در طرح خرید اعتباری اسنوا تسهیلات خود را تحت عنوان “کالا کارت” تا سقف 50 میلیون تومان با سود 4 درصد و بازپرداخت 18 ماهه ارائه می دهد.

در طرح کالا کارت بانک مهر ایران، میتوانید بدون نیاز به سپرده گذاری با توجه به سهمیه ماهانه شعب از وام قرض الحسنه برای خرید کالا استفاده کنید. پس از مراجعه به یکی از شعب بانک مهر ایران، تشکیل پرونده اعتباری و دریافت کالا کارت؛ امکان مراجعه به هر یک از فروشگاه های اسنوا در سراسر کشور و خرید کالا برای شما فراهم می‌ شود. لازم به ذکر است که پرداخت اقساط شما یک ماه پس از دریافت کالا کارت آغاز می شود.

مشتریان گرامی طبق اطلاع شرکت شرایط فروش اقساطی اسنوا به شرح ذیل می باشد:

  • برای خرید اجاق گاز، ماشین لباسشویی، محصولات توکار و جارو برقی نیاز به 30 درصد پیش پرداخت می باشد.
  • فروش کالاهای انتخاب من بصورت نقدی، مهر ایران و کارت اعتباری می باشد.
  • فروش محصولات برودتی از طریق کارت های مهر ایران نیازی به پیش پرداخت ندارد.

 

روش دوم : فروش چکی محصولات اسنوا

علاوه بر 2 روش قبلی می توانید به راحتی با داشتن چک صیادی محصولات اسنوا را خریداری کنید. شرایط فروش چکی محصولات اسنوا به شرح زیر است:

  • بازپرداخت محصولات به 2 صورت 6 ماهه و 12 ماهه می باشد.

 

  • مدارک مورد نیاز بستگی به شغل و سقف خرید مشتری دارد. اما مدارک موردنیاز در کلیه سطوح برای آقایان قرارداد و کارت ملی بوده و برای خانم های شاغل قرارداد، کلیه صفحات شناسنامه، کارت ملی، مدرک شغلی (در صورتیکه فاقد مدرک شغلی می باشد پرینت حساب ارائه نماید) و مدارک سرپرست خانواده (پدر یا همسر) می باشد.

 

  • سقف خرید چکی برای مشاغل آزاد و کارمندان دولتی و خصوصی 50 میلیون تومان، برای کارمندان و بازنشستگان دولتی و تامین اجتماعی تا 70 میلیون تومان و برای مدیران کل سازمان های دولتی، روسا و مدیران شهرداری ها، روسای بانک، مدیران استانداری ها، مدیران شبکه بهداشت و درمان، فرهنگیان، تمامی نظامی ها با درجه سرگردی به بالا و جامعه پزشکان تا سقف 120 میلیون تومان می باشد.

 

  • فروش چکی برای افراد بدون شغل امکان پذیر نمی باشد.

 

  • فروش چکی تلویزیون و محصولات برودتی با بازپرداخت 6 و 12 ماهه نیاز به 50 درصد پیش پرداخت دارد.

 

  • فروش چکی لباسشویی، اجاق گاز، محصولات توکار و جاروبرقی (6 ماهه و 12 ماهه) نیاز به 30 درصد پیش پرداخت دارد.

 

روش سوم : سامانه بتا بانک رفاه

راحت ترین روش ممکن استفاده از سامانه بتا بانک رفاه است که به تازگی در روش خرید اقساطی اسنوا اضافه شده است. مزیت این روش در این است که 0 تا 100 مراحل آن در خود فروشگاه انجام شده و دیگر نیازی به مراجعه به بانک رفاه نیست.

برای بهره مندی از این روش تنها مدارکی که نیاز است کارت ملی و کارت بانکی رفاه (به همراه رمز دوم پویا) می باشد.

جزئیات این روش به شرح ذیل است:

1- مشتری ابتدا به سامانه بتا بانک رفاه مراجعه کرده و اقدام به اعتبارسنجی می کند.

2- در صورت تایید بانک (تایید بر اساس 60 درصد حقوق دریافتی مشتری) مشتری امکان خرید از فروشگاه های اسنوا از جمله فروشگاه انتخاب کلیک را خواهد داشت.

3- با مراجعه مشتری به فروشگاه، کارشناس فروش با مشخصات مشتری وارد سامانه بتا شده و پس از مشاهده تاییدیه اعتبار سنجی، مطابق با 60 درصد از حقوق دریافتی مشتری، کالای موردنظر را از طریق سامانه بتا ثبت خواهد کرد.

4- پس از ثبت کالا مبلغ هر قسط و روزشمار پرداخت نیز مشخص می شود و پرداخت اقساط از ماه بعد شروع خواهد شد. (مبلغ هر قسط ماهانه از حساب مشتری کسر خواهد شد.)

5- بلافاصله یک پیامک حاوی کد تایید و کل فرایند خرید برای مشتری ارسال خواهد شد و مسئول مربوطه کد تایید ارسال شده برای مشتری را در سامانه بتا وارد می کند.

6- مدت بازپرداخت این روش 9 ماهه می باشد.

*توجه : در حال حاضر سامانه بتا بانک رفاه تا اطلاع ثانوی غیر فعال می باشد.*

 

روش چهارم : دریافت وام از بانک ملت

بانک ملت یکی از بانک های همکار برای خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا می باشد که تسهیلات خود را تا سقف 100 میلیون تومان با کارمزد 18 درصد و بازپرداخت 36 ماهه ارائه می دهد. ابتدا باید به یکی از نمایندگی های معتبر اسنوا مراجعه کرده و پس از دریافت پیش فاکتور، به بانک مراجعه کرده و پس از انجام امور مربوطه و دریافت کارت اعتباری کالای خود را دریافت کنید.

 

برای شرکت در طرح های خرید اقساطی لوازم خانگی در انتخاب کلیک، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

میتوانید دیگر مطالب پربازدید سایت ما را نیز مشاهده کنید:

فروش اقساطی دوو در سال 1401

معرفی برنامه Trello و نحوه کار با آن

قیمت تلویزیون اسنوا

معرفی بهترین ماشین لباسشویی های دوو و اسنوا

قیمت جاروبرقی